Top 10 rochii de Oscar 2014

Prea multă vâlvă cu Leonardo DiCaprio! Să trecem domn’le peste! Dar cine, cum, ce a purtat? Hai să vorbim despre rochii, așa ca între fete de 8 martie!

Reviste de top ca Elle, Vogue, Harpers Bazaar și alte nume rezonante au afișat deja topul “best dressed” pe anul acesta, întocmit bineînțeles de profesioniști în domeniu. Mă întreb cum s-au putut decide oare? Că mie, muritor de rând, mi-a luat o săptămână să mă gândesc la un posibil top și încă nu sunt sigură că-i ordinea finală. Au fost mult prea multe rochii superbe și bine accesorizate.

Cu chiu cu vai, uite și topul meu:

1. Lupita Nyong’o

Cred că poza vorbește de la sine. O croială de vis care se potrivește perfect pe talia ei,  o culoare care te transpune. Acel frosty blue este pur și simplu sclipitor pe nuanța pielii ei. Bentița tinerească și totuși de basm a fost un accesoriu tare mediatizat.

Lupita Nyong'o Oscars 2014

2. Kerry Washington

Pur și simplu mă atrage, așa de simplă și atât de elegantă! Îmi amintește de povestea din Troia, are un stil grecesc, mitic. O rochie liliachie lejeră și în același timp de gală. Materialul satinat îi cade perfect peste burtica ei rotundă. Coafura și culoarea vișnie a rujului mă fascinează. Hai că mă ia valul, gata!

Kerry Washington Oscars 2014

3.  Sandra Bullock

O adevărată lady, ca întotdeauna. Culoarea, croiala, materialul, părul… toate se îmbină perfect. Pe scurt, flawless!

Sandra Bullock Oscars 2014

4. Charlize Theron

O apariție impecabilă! Negru a fost și va rămâne mereu o culoare elegantă. Așa cum spun și specialiștii, n-ai cum să dai greș cu o rochie neagră și simplă niciodată! Iar când ai corpul și atitudinea lui Charlize Theron, n-ai cum să nu fii în top. În topul meu, cel puțin.

Charlize Theron Oscars 2014

5. Jennifer Lawrence vs. Amy Adams

Jennifer Lawrence Oscars 2014

Nu mă pot decide. De ce? Pentru că par la fel. Parcă doar culoarea diferă. Materialul și croiala parcă au ieșit din aceeași mână. Și le prinde pe amândouă stilul ăsta clasic, elegant. Dar fiindcă topu-i top, aș înclina balanța către Amy Adams. La Jennifer ceva nu m-a convins. Poate părul…

Amy Adams Oscars 2014

6. Angelina Jolie

Surprinzător, a renunțat la culoarea negru pe care o tot aborda anii trecuți și și-a făcut apariția într-o rochie sclipitoare. N-ai cum să nu o remarci, radiază de frumusețe. Și ea și rochia, că doar vorbim de Angelia Jolie. Superbă alegere!

Angelina Jolie Oscars 2014

7. Cate Blanchett vs. Jenna Dewan-Tatum

Cate Blanchett Oscars 2014

  O actriță de Oscar vs. soția lui Magic Mike (că altfel nu o țin minte)! Și totuși nu vorbim de talent, ci de apariție. Ce-i drept, ambele rochii au fost aproape la egalitate pentru mine. Au avut o strălucire elegantă, aparte. Totuși, aș înclina balanța în defavoarea lui Cate, chiar dacă unii critici ar putea comenta că asocierea pietrelor cu pene e un eșec pentru Jenna. Mie îmi place rochia Jennei, chiar foarte mult.

Jenna Dewan-Tatum Oscars 2014

8. Kate Hudson

Complicată apariție, dar plină de eleganță. Mă duce cu gândul la o lebădă albă.  Și nu pot să nu remarc senzualitatea pe care o emană, așadar e prezentă în top. She’s definitely glowing!

Kate Hudson Oscars 2014

9. Anne Hathaway

A avut o apariție simplă, dar elegantă, asemănătoare ca stil cu cea din anul precedent. Aceeași croială dreaptă a rochiei a adus-o în topul meu pe locul 9, dar eleganța și stilul rafinat rămân de apreciat.

Anne Hathaway Oscars 2014

10. Emma Watson

Ultima, dar nu cea din urmă, micuța Emma. O am la suflet și îi ador fiecare apariție, chiar dacă rochia asta parcă a îmbătrânit-o cu câțiva ani. Sper ca la anul să o văd în culori mai vii, mai pastelate, așa ca Lupita.

Emma Watson

This entry was posted in Reviews and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Top 10 rochii de Oscar 2014

Leave a Reply

