Blue Jasmine – mai mult decât un film, o lecție de viață

Am reușit într-un sfârșit să văd și eu filmul ăsta. Am rămas profund marcată de poveste. Încă din timpul filmului îmi treceau tot felul de gânduri prin minte care nu mi-au dat pace nici a doua zi. Asta înseamnă un film bun, cu tâlc. Să te macine pe dinăuntru și pe la căpățână și după ce l-ai văzut.

Fără să fac spoiling, filmul urmărește povestea vieții unei femei care trece de la bogăție la sărăcie într-un mod cât se poate de realist și crud. Greșelile pe care le-a făcut o urmăresc toată viața, iar regretele ajung să o distrugă psihic.

Blue Jasmine” mi-a întărit concepția că:

Blue-Jasmine-Poster

  • O femeie nu ar trebui să renunțe niciodată la studii sau educație pentru că un bărbat îi promite luna, stelele și gențile Chanel. NICIODATĂ!
  • O femeie puternică trebuie să fie independentă financiar și să nu depindă de bărbat, pentru că nu se știe când prințul din poveste își găsește altă prințesă (mai tânără de regulă).
  • O femeie ar trebui să fie vigilientă și suspicioasă în măsura în care există indicii. “Mă fac că nu cred” este cea mai proastă alegere pe care o femeie o poate lua, pentru că e mai bine să afli de o aventură mai devreme decât prea târziu.
  • O femeie nu ar trebui să ia decizii pripite și impulsive atunci când are o cădere nervoasă.
  • O femeie rănită și trădată este o fiară dezlegată. Așa că un bărbat ar trebui să se gândească de două ori în ce context rănește sau enervează o femeie.

Recomand filmul celor care nu l-au văzut!

Aici puteți vedea trailerul, care din păcate nu e nici pe departe la fel de sugestiv și convingător ca filmul în sine:

This entry was posted in Emoţii, Reviews and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Blue Jasmine – mai mult decât un film, o lecție de viață

  1. Pingback: Pe locuri, fiţi gata, start leapşaaaaaaaaaa! | ţâfnoasa

  2. Pingback: Primul meu salariu | Ana Christina

Leave a Reply

