Dragele mele ouă (de Paște)

În timpul anului, rar să mă vezi că-mi fierb sau prăjesc vreun ou. Nu mănânc ouă de felul meu și nici n-am talent la desenat, dar când vine vorba de ouăle de Paște mă dedic trup și suflet. Și le și mănânc  în număr cât mai mare!

Bunică-mea care mă ajută mereu la vopsitul ouălor rămâne în fiecare an uimită de trăznăile care îmi vin în cap. Desigur, ea n-a auzit nici de angry birds și nici de minioni, dar zâmbește de fiecare dată când vede ouăle gata decorate cu personaje. Și-mi zice mereu “Vai, Ana, ce-ți mai place să muncești la ele! Dacă era după mine, le aruncam în oală și ce ieșea, aia era!”.

Nici eu nu știu de unde atâta pasiune pe capul meu. Poate că firea mea meticuloasă e de vină, ce să zic. Dacă m-ar fi hărăzit natura și cu talent la desen (că-mi tremura mâna pe pensule de zici ca am Parkinson), poate m-aș fi apucat și de încondeiatul ouălor. Până atunci, rămân la ce știu eu!

Să vedem la anul ce personaje emblematice mai apar…pe ouă!

2016 UPDATE

oua paste 2016

2015 UPDATE

oua paste

IATĂ ȘI UN SCURT ISTORIC:

2014

IMG_7119

easter_eggs

2013

oua_angry

2012

oua

This entry was posted in Experienţe and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Dragele mele ouă (de Paște)

  1. Adela Anca says:

    Foarte frumoase ouale! Felicitari epntru rabdare si pentru frumoasa pasiune.
    Sincer, eu nu am atata rabdare si admir oamenii care pot face asa desene frumoase! 🙂

  2. Funny eggs :)) Felicitari, ai intr-adevar multa rabdare si atentie pentru detalii. Daca te intereseaza un schimb de linkuri poti sa imi zici. Blogul meu este http://putereaexemplului.com/

Leave a Reply

