În doi

couple-cute-love-photography-shadow-sun-Favim.com-58823Îmi place viața în doi, adică eu și cu tine, oricare ai fi tu, doiul meu. Am o problemă cu orice e mai mare ca doi, inclusiv cu Alex Velea care face dragoste în minim doi. Nu văd nevoia de a împărți bucuria, fericirea, necazul cu mai mult de o persoană o dată. Eu cu tine azi, eu cu tine mâine. Un fel de Adam și Eva ai momentului. Nu simt nevoia să mă extind, să cunosc pe altcineva, să socializez, atât timp cât exiști tu, receptorul meu. Nu văd rostul
unui triunghi, pătrat sau hexagon al comunicării, cu atât mai puțin al prieteniei sau iubirii.

Singurătatea mă sperie, iar ce-i mai mult de doi mă face să mă simt incomod. Și mi-e greu, tare greu, căci lumea a evoluat înspre socializare dusă la extrem, înspre orice altă formă care se îndepărtează de ideea de cuplu,  ideea de doi. Așa cum există pereche la orice, la mâini și la picioare, la ochi și la urechi, cu bine și cu rău, cu urât și cu frumos. Cred că lumea a fost făcută în doi sau cel mult în multipli de doi şi orice abatere de la teoria asta mă răneşte. Crunt.

This entry was posted in Emoţii. Bookmark the permalink.

One Response to În doi

  1. Mishuk says:

    aici…sunt multe de spus…

Leave a Reply

