Parfum de femeie

Se spune că o femeie are trei mari obsesii în viaţă: bijuteriile, pantofii şi parfumurile. Cu cea din urmă ispită mă confrunt şi eu de câţiva ani încoace. Nu e doar o obsesie, ci şi o pasiune, drept pentru care am păstrat toate sticlele de parfum pe care le-am avut.

Care sunt calităţile unui parfum adevărat pentru mine? Să aibă un miros plăcut şi persistent şi să fie de calitate. Dar cum să măsori calitatea la… miros? Asta numai simţurile noastre ştiu, însă eu cred că orice femeie  perfume-addicted ar trebui să distingă un parfum de calitate de unul de doi lei. În definitiv, un parfum de calitate miroase a bani, vrei nu vrei. Iar asta înseamnă cam 100 de euro la fiecare achiziţie.

Sunt o amatoare de parfumuri dulci ca prăjiturile şi-mi asum riscul să roiască toate albinele în jurul meu când ies din casă vara. Ce-i drept, nu tot timpul mă simt bine învăluită în miere şi zahăr, aşa că ţin deoparte şi rezerva de parfumuri  fresh pentru zilele diabetice.

Ca o fetiţă care-şi aşterne păpuşile ca să invite la joc şi alţi copii, o să fac un Top 10 al parfumurilor preferate, că cine ştie, poate inspir pe cineva sau…mă inspiră altcineva.

prafumuriblog

  1. Lancome – La Vie Est Belle
  2. Carolina Herrera – 212 VIP

Primele două sunt parfumurile mele de suflet. La mireasmă sunt gemene, dar când vine vorba de utilizare devin rivale. Le recomand în special pentru ca au o persistenţă şi o “consistenţă” incredibilă, miros chiar şi seara când ajung sub duş, iar dacă stau într-un spaţiu închis cu fum de ţigară, părul miroase a doua zi tot a parfum. LOVELY!

Acum o să continui topul cu cele dulci:

  1. Givenchy – Very Irresistible
  2. Christian Dior – J’Adore
  3. Cacharel – Amor Amor (Absolu)
  4. Chanel – Allure Sensuelle

Şi în final, parfumurile fresh-florale:

  1. Gucci – Envy Me
  2. Yves Saint Laurent – Elle
  3. Dolce & Gabanna – Light Blue
  4. Givenchy – Ange ou Demon ( Le secret)

Dacă aveţi şi alte recomandări pentru mine, scrieţi-mi. Pe lista mea de cumpărături îşi aşteaptă rândul Escada – Joyful şi Carolina Herrera – CH.

Enjoy the smell!

This entry was posted in Reviews and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Parfum de femeie

  1. Anne Marie Ilie says:

    Iti recomand cu drag Ricci Ricci de la Nina Rici, e parfumul meu preferat. Pe langa acesta nu pot uita de Versace Woman si Versace Bright Crystal Absolu. Poate preferintele noaste coincid 😀 :*

  2. Ricci Ricci imi place, nu mi l-am luat pana acum pentru ca am fost putin sceptica in privinta persistentei. Tu il ai? Tine mirosul? Nu-mi amintesc daca e apa de parfum sau apa de toaleta, deobicei conteaza, pt ca asta din urma nu persista. Nu am avut nimic de la Versace pana acum, o sa incerc sa vad cum miros si cele recomandate de tine. Mersi! 😀

  3. @Anne Marie Ilie: am testat Versace – Bright Crystal Absolu. Imi place foarte mult, doar ca este apa de toaleta, iar eu vreau sa cumpar doar apa de parfum. Si mi l-am cumparat pe cel de la Nina Ricci!

  4. Pingback: Review: Parfumuri elefant.ro | Ana Christina

  5. Ana says:

    Ati putea sa incercati si L’Air du Temps de la Nina Ricci. E parfumul meu de suflet. Pana sa il gasesc nu am avut un parfum semnatura si toate pareau a ma lasa nesatisfacuta, indiferent cat de luxuriante sau proaspete erau. Dar L’air du Temps are propria poveste in notele de garoafa, crin si mosc si desi fetele de varsta mea ar considera aceste note batrancioasa, avand in vedere ca traim intr-o perioada in care daca nu mirosi a parfum roz cu urechiuse de iepuras playboy nu esti cool. Dar mie acest parfum mi se pare etern, frumos, melancolic si exuberant deopotriva. Rade cu mine cand sunt fericita si mi se alatura tanguindu-se cand sunt trista. Este un poem si este un vis si este companionul meu nelipsit.

Leave a Reply

