Talente neşlefuite

De câteva zile mi-am descoperit o nouă pasiune: desenul. Aş putea spune că am ceva talent, dar cât timp nu este my best feature, e doar un nou hobby. Cu un compas, carioci, creioane şi un gram de pasiune, iată ce a ieşit din mâna mea. Există şi un background cultural pentru ceea ce desenez: cele rotunde cu model floral sunt mandale, iar cele cu pene sunt un simbol american intitulat dreamcatcher.

drawings

Probabil o să mă ţină noua activitate mult şi bine, aşa cum mă ţin şi celelalte hobby-uri pe care îmi place să le numesc talente neşlefuite. Fără doar şi poate, am avut o copilărie dinamică la capitolul ăsta, pentru că am făcut câte puţin din toate: ştiu să cânt – voce, rap, pian, chitară, să compun, să dansez (dans sportiv şi ballroom), să joc tenis de masă şi acum, se pare, ştiu şi să desenez. Cine ştie câte am pierdut pe drum sau câte o să mai fie…

Cred cu tărie că toţi ar trebui să investim din timpul şi energia noastră pentru a ne şlefui aceste talente, chiar dacă nu facem performanţă din asta, pentru că în lipsa lor am fi probabil doar nişte roboţi.

This entry was posted in Experienţe and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

