Îţi mulţumesc

Aş vrea să îţi mulţumesc în scris, pentru că este neutru şi cald, aşa cum eu nu reuşesc de multe ori să fiu…soulmate-stephanie-noblet-

Vreau să îţi mulţumesc pentru că mă accepţi aşa cum sunt, chiar dacă sunt total imperfectă.

Vreau să îţi mulţumesc că ai încredere în mine, chiar dacă ai putea să n-ai.

Vreau să îţi mulţumesc pentru toate dăţile în care te-ai făcut că mă înţelegi atât de bine, când de fapt nu aveai habar ce se ascunde în capul meu.

Vreau să-ţi mulţumesc că 90% din timpul tău liber e doar pentru mine.

Vreau să-ţi mulţumesc că te faci că-ţi place ce-mi place mie, doar ca să mă vezi fericită.

Vreau să îţi mulţumesc că ai găsit mereu o soluţie la orice problemă de-a mea, chiar şi atunci când problema nu era reală.

Vreau să-ţi mulţumesc că ai mereu răbdare să mă asculţi atunci când vorbesc cu viteza luminii.

Vreau să-ţi mulţumesc pentru că nu mă cerţi niciodată atunci când greşesc, chiar dacă eu ţip la tine înainte să greşeşti.

Vreau să îţi mulţumesc că îmbraci mereu în roz viaţa mea gri.

Vreau să îţi mulţumesc că eşti realist, atunci când paranoia îmi bate la uşă.

Vreau să-ţi mulţumesc că ai un suflet bun într-o lume aşa de crudă.

Vreau să iţi multumesc că eşti un înger păzitor şi că exişti.

Vreau să îţi mulţumesc că o să mă ierţi pentru toate lucrurile pentru care am uitat să-ţi mulţumesc acum.

Până acum am vrut să-ţi mulţumesc…

Acum îţi mulţumesc!

This entry was posted in Emoţii. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

