Review: Sleek – Matte Me

Well, un new entry pe blog: primul meu review pt un produs de beauty!

Cum nu cumpăr articole de make-up foarte des, nu am avut ocazia să fiu impresionată de ceva atât de mult încât să merite să îl menţionez pe blog. Dar acum uite că s-a întâmplat!

De Black Friday, căutând una-alta pe site-uri de make-up, am dat de un luciu de la Sleek -Matte Me. Am vrut iniţial să-l cumpăr de pe Makeup Shop, unde l-am găsit redus la 24 lei. Ce-mi dădea cu virgulă era faptul că trebuia să mai plătesc transportul 12 lei (adică 50% din valoarea produsului) ca să mi-l livreze. Mi s-a părut că nu mă alegeam cu niciun discount, aşa că am mai căutat informaţii pe net să văd dacă nu cumva pot să-l cumpăr dintr-un showroom. Spre fericirea mea, l-am găsit la Kendra cu 30 lei, am sunat la magazin, am aflat că îl au pe stoc şi m-am dus fuguţa să îl cumpăr.

Şi surpriză: este exact cum îmi doream! Ceva destul de rar în ziua de azi.

Este un luciu de buze mat, în care nu aş fi avut încredere iniţial dacă nu citeam câteva review-uri pozitive. La primul strat pare lucios, dar în câteva minute se usucă pe buze ca acuarela pe hârtie. Râmâne un aspect super-mat, stilul Kylie Jenner.

Nuanţa care pe mine m-a atras a fost Birthday Suit (adică Nude). Există şi alte nuanţe mai stridente, din gama roşu şi roz, pe care probabil mi le voi cumpăra în viitor.

Pe lângă aspectul pe care îl poţi obţine şi cu alte rujuri mate, luciul ăsta odată ce s-a uscat, nu mai  lasă urme şi rezistă ore bune chiar şi dacă mănânci sau bei. Ceea ce este wow! Pentru o rezistenţă mai îndelungată, recomand ca înainte să se folosească un primer/bază de machiaj pe buze şi, opţional, un creion de contur.

Aici aveţi vinovatul:

colaj_review

Este primul produs marca Sleek pe care îl încerc, dar cu siguranţă voi mai cumpăra şi altele. Recomand şi magazinul Kendra ( în Bucureşti se găseşte în Auchan Titan, Mega Mall şi Unirea Shopping Center), unde se găsesc branduri precum Nyx sau Revlon.

So matte yourself!’

UPDATE – Nuanțe noi Sleek

Cum spuneam și la început, aveam de gând să-mi mai cumpăr câteva nuanțe. Zis și făcut! Am ales un roșu-portocaliu, nuanța Party Pink și  un mov-vișiniu, nuanța Velvet Slipper. Culorile aprinse se șterg foarte greu de pe buze, chiar și cu demachiant. Când se usucă și devin mate, au textură de vopsea permanentă. Sunt absolut demențiale!

colaj-ruj

This entry was posted in Reviews and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

