Review: Parfumuri elefant.ro

UPDATE: Parfumuri elefant.ro: fake sau nu?

Am făcut-o şi p-asta, mi-am luat parfumuri de la elefant.ro!  Dacă asta nu e destul, vă spun că nu am fost dezamăgită! Dar până la asta, a fost cale lungă, deci să începem cu începutul:

Research-ul

Întâi de toate, mi-am întrebat prietenii de pe Facebook ce părere au de parfumurile de la elefant.ro. Unii au zis că-s originale, alţii că nu. Deci, nimic sigur. Am întrebat şi câteva persoane cunoscătoare în domeniu, care mi-au spus că parfumurile de la Elefant sunt originale, dar că provin din stocuri mai vechi ale unor magazine de desfacere sau Duty Free-uri,  în care nu s-au vândut. Adică sunt originale, dar există riscul să fie vechi.  Apoi, în blogosferă, am dat de persoane care şi-au verificat parfumurile pe www.checkcosmetic.net, un site incredibil de util şi precis, care îţi identifică parfumurile originale după codul lor unic şi îţi arată şi data fabricaţiei. Am testat pe site în prealabil parfumurile pe care le aveam deja acasă şi am fost plăcut surprinsă de exactitatea datelor. Deci, cele 3 surse au fost bifate, aşa că am purces să comand!

Comanda

Mi-am comandat 2 parfumuri pe care mi le doream de mult: Catch Me – Cacharel (50ml) şi Premier Jour – Nina Ricci (30 ml). Preţurile au fost foarte mici, pot spune că am luat 2 parfumuri la preţ de 1, la propriu! Recunosc, puteam alege şi Dior sau Givenchy, dar am vrut ca prima comandă să fie un test, să nu arunc banii pe fereastră. Catch me este o combinaţie între VIP – Carolina Herrera şi Angel – Thierry Mugler, adică un parfum dulce, iar Premier Jour este mai fresh-floral, seamănă cu Bvlgari – Omnia Crystalline. O recomandare pe care o fac tuturor fetelor: este important să cumpăraţi apă de parfum, nu apă de toaletă. Aici se face diferenţa la persistenţă! Comandă- checked!

parfum

Livrarea

Fiind Black Friday, coletul a ajuns după 1 săptămână, timp în care m-au tot frământat gândurile negre de overthinker: or fi vechi? or fi bune? dacă nu e bun codul? mai bine îmi luam din magazin! etc. Mi-am pus în plan ca la deschiderea coletului să verific codurile pe site-ul respectiv. Curierul a fost foarte ofuscat că, în graba lui, eu am vrut să deschid coletul ca să-l verific şi să caut codurile pe internet. Dar oare cum îmi permit aşa ceva? Probabil a uitat că e dreptul meu să verific coletul! Trecând peste moment, rezultatul verificării a fost pozitiv: originale şi dintr-un stoc relativ proaspăt (2014-2015):

colajcheckl

Testarea

Am încercat noile parfumuri pe încheieturile mâinilor. Ambele miroseau exact ca în Sephora, aceleaşi note de bază, iar persistenţa chiar m-a mulţumit: 6 ore (în condiţiile în care mâinile mai intră în contact cu apa şi cu mânecile). Nu mă aştept ca parfumurile Cacharel sau Nina Ricci să reziste mai mult de atât. Nu vorbim de Dior, Chanel, Lancome, care trebuie să persiste o zi întreagă. Cel mai persistent parfum al meu este La Vie est Belle -Lancome (12 ore).

Trebuia să-mi completez colecţia de parfumuri, pe care o puteţi găsi aici, şi mă bucur că am ales elefant.ro. După experienţa asta, recomand site-ul pt parfumuri (ceasurile nu le-am testat, am auzit că şi aici ar exista dubii privind originalitatea). Nu ştiu nimic de alte magazine online, dar odată ce mi-am găsit un furnizor de încredere, I’ll stick with it! 🙂

This entry was posted in Reviews and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Review: Parfumuri elefant.ro

  1. Mishuk says:

    colecționezi…. parfumuri?

  2. Cristian Pop says:

    Am cumparat un ceas Casio de la ei. L-am urmarit cateva saptamani si cum l-am vazut la reducere, l-am luat. Desi a doua zi trebuia sa-l primesc, am asteptat degeaba. A 3-a zi, sambata, am sunat eu de 3 ori. Ba ca “sa intrebam baietii de la depozit”, ba ca “sambata nu e nimeni la depozit”, ba ca “va contactam luni”. Luni nu m-a cautat nimeni. Am sunat tot eu si de data asta mi s-a spus ca a fost o eroare si ca ceasul nu era in stoc.Genul asta de marketing prin inselarea clientului cu stocul a tot fost folosit in comertul online din Romania. Credeam ca a disparut, odata cu firmele “purtatoare”. Se pare ca nu. Va rog sa ma ajutati sa facem cumva sa dispara. Odata cu “elefantul”. Va recomand sa nu va lasati inselati de acest magazin. Pierdeti timpul inutil. Sunt niste nesimtiti si cred ca e de dorit sa ne folosim banii la comerciantii seriosi.

  3. Buna, Cristian. Nu am incercat ceasurile pana acum, fiindca am citit review-uri negative. Am comandar doar parfumuri, tablouri si carti si nu am avut probleme cu stocul sau livrarea. Cu siguranta pentru orice magazin online exista astfel de situatii, cu stocuri neactualizate sau false. Imi pare rau pt experienta prin care ai trecut.

  4. Geo says:

    Parfumurile sunt vechi de ani de zile !

    • Buna, Geo. Nu stiu exact ce parfumuri ai cumparat tu de la ei, dar eu le-am verificat pe cele cumparate, asa cum spuneam si in articol, si nu sunt mai vechi de 1 an. Eu am fost multumita 🙂

  5. catalinamiro says:

    Si eu mi-am luat un Givenchy de la ei. I could confirm. Si al meu era original. L-am luat in 2014 si era fabricat in 2014.

  6. Elefant de c*cat! says:

    Am cumparat niste carti si un parfum de pe elefant..dupa 12 zile sun si imi spune ca vine a doua zi…a doua zi la fel…imi spune ca ajunge a treia zi..si tot asa pana cand ajunge coletul incomplet.NU RECOMAND sa cumparati de la nenorocitii astia..mare pierdere de timp, nervi..si pana la urma tot nu primesti ceea ce comanzi.

    • Daca ai comandat in perioada de Black Friday, cu siguranta a fost haos cu livrarile…si eu am intampinat probleme pe partea asta, dar din fericire s-au rezolvat. Ce am vrut sa spun in acest review este ca parfumurile au fost originale, iar la momentul respectiv si livrarea a fost in termen.

  7. Gabriela says:

    Am cumpărat și eu pentru prima data un parfum “de pe net”, de la emag, Nina Ricci Premier Jour. Știam parfumul foarte bine dar nu l-am mai cumparat de vreo 2-3 ani. Mi se pare autentic, mirosul, codul de pe cutie verificat (Feb.2016), doar ca nu are codul și pe sticluță. Cel comandat de tine are codul inscripționat pe sticla? As vrea sa știu dacă e original ca sa mai îndrăznesc și cu altele….

  8. Cristina says:

    De 2 ani de zile cumpar carti si parfumuri de pe elefant.ro
    Am fost foarte multumita de produse si de promtitudinea livrarilor.

  9. Elena says:

    Eu sunt in cautare de un parfum ieftinut de primavara si imi fac cu ochiul preturile de la elefant. Asa am ajuns aici. Am vazut ca se discuta despre ceausuri. Eu cred ca e de noroc si de firma. Ca daca vrei un ceas de 2000 ron si la ei il au la 200 de ron, atunci e sigur o problema. Eu mi-am luat un Timex Weekender care prin mall e la 400 de lei iar eu l-am gasit la promotie la ei la 130-150 ron. L-am purtat o vara intreaga fara probleme si daca nu primeam altul cadou il purtam in continuare!

  10. Dana Dicu says:

    Buna! Am cumpărat și eu un parfum de pe Elefant.ro. Aspectul cam lasă de dorit și l-am verificat pe checkcosmetics și am avut un mic șoc …fabricat in mai 2000. Dacă îl mai țineau un pic prindea majoratul 😝😝😝. Concluzia : nu recomand parfumuri de la ei . Alte produse ok

  11. Florin Ciobanu says:

    Parfumurile de pe Elefant.ro sunt originale! ! ! 😉👍

Leave a Reply

