Scrisoare către viitor

Te-am așteptat atât de mult încât oboseala mi-a pătruns în suflet. Am visat atât de des momentul revederii încât l-am trăit deja de nenumărate ori. Mereu altfel, la fel de intens, cu teamă și lacrimi, cu speranță și zâmbet. Acum că vei veni atât de repede, nu știu cum să te îndepărtez. Mi-e teamă că nu sunt pregătită pentru tine. Am exersat de multe ori revederea noastra. Mi te-am închipuit atât de mult, încât nu mai știu cum aș vrea sa fii când vei veni. Cred că ai fost mai bland, mai cald, mai atent, atunci când te-am creat în mintea mea. În realitate, cred că vei fi rece ca gheața și nepăsător ca moartea. De vei veni cu totul altfel decât te aștept, atunci să mă lași să exersez din nou alinarea suferinței, pentru că am trăit atât de oarbă cât timp te-am așteptat. Nu am văzut prezentul, ci l-am trăit în neștire, pentru că m-am gândit neîncetat la tine. Tu ai fost în mintea mea și ieri și azi, dar numai mâine vei însemna adevărul.

Aș vrea să mă lași să uit de tine, din când în când, măcăr pe înserat. Să pleci peste noapte și să vii când îți e timpul. O, tot eu te îndepărtez, știu, și tot eu te atrag înapoi ca un magnet! Dar tu îmi știi felul, eu nu știu ce vreau. Cu teama de eșec,  te-am creionat în fiecare zi, mereu mai bun, mereu mai frumos. Te-am ridicat în slăvi în fața lumii și ai fost regele meu de atâtea ori. Aș vrea să te văd așa cum te-am dorit, să știu că a meritat să te aștept. Dar glob cristaldacă nu va fi să vii frumos, mă voi împăca cu gândul.

M-am gândit acum, când ești atât de aproape, că dacă vii defect, e vina mea. N-am știut cum să te aștept cuminte și am umblat în mecanismul tău. L-am stricat? Sa-mi spui, te rog. E vina mea că te desenez aiurea zi de zi. O voi lua de la capăt ca o luptătoare, iar data viitoare am să te pierd și mai frumos…

This entry was posted in Emoţii, Ficţiune and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

