Parfumuri elefant.ro: fake sau nu?

În urma review-ului  scris acum 2 ani, care a stârnit păreri diferite, am revenit după o nouă achițizie. Cum spuneam atunci, casele de parfumuri Nina Ricci și Cacharel nu se ridică, din punctul meu de vedere, la nivelul Givenchy, Dior, Lancome, Chanel sau Versace, dar cred că am fost totuși indulgentă și m-am mulțumit cu validarea parfumurilor pe site-ul www.checkcosmetic.net. În timp, parfumurile nu au persistat așa cum mi-aș fi dorit, dar am decis că merită și o a doua încercare.

De curând, mi-am cumpărat de la elefant.ro parfumul Bright Crystal Absolu (Versace). Am avut de această dată așteptări mai mari pentru că am mai cumpărat parfumuri de la Versace și cunoșteam persistența unora dintre ele. În plus, am avut ocazia să testez acest parfum la cineva și mi-a plăcut f17028818_1446313385387644_244193511_noarte mult.

După ce am verificat că are codul inscripționat pe cutie, am încercat parfumul pe încheietura mâinii și mi s-a părut ușor diferit de cel pe care îl știam, avea un miros difuz. Am trecut apoi la testarea codului pe www.checkcosmetic.net, unde mi s-a confirmat originalitatea. De data aceasta fiind mai sceptică, am căutat posibilele defecte care ar fi putut contesta autenticitatea. Și am găsit așa:

  1. Imprimarea codului

Batch code-ul parfumului este imprimat pe cutie si pe folia de pe fundul sticlei. Nefiind un număr imprimat pe sticlă, mi s-a părut foarte ușor de schimbat, pentru că folia se poate dezlipi cu ușurință și atunci parfumul rămâne fără niciun cod.

17006153_1446313395387643_2094563647_n

  1. Calitatea pulverizatorului

Încă de la desfacerea parfumului, am sesizat că atomizorul are duza prea mare și împiedică pulverizarea normală, astfel că la apăsare lichidul curge, nu este pulverizat. O astfel de problema este de regulă caracteristică parfumurilor folosite și reumplute. Desigur, poate fi vorba de un defect de producție și s-a nimerit fix la parfumul meu, dar un parfum original Versace n-ar trebui să aibă problema asta.

  1. Mirosul și persistența

După 3-4 pulverizări pe piele, parfumul începea să se simtă în aer. După cel mult o oră, se mai resimțea foarte puțin pe piele și vag pe eșarfă pe care o ținusem la gât.

Concluzii:

Încep să mă îndoiesc de calitatea parfumurilor de pe elefant.ro. Diferența de preț față de duty free-uri spune multe lucruri și se simte în calitatea produsului. Nu am dat retur parfumul, pentru că raportul calitate-preț mi s-a părut în continuare decent. Dar accept că este posibil ca unele parfumuri să fie niște replici foarte reușite, în timp ce altele să fie originale. Nu sunt convinsă însă de cum explicăm validarea codului pe www.checkcosmetic.net ? Se poate să fie coduri clonate, dacă sunt inscripționate doar pe etichetă și nu sunt gravate pe fundul sticlei. Pe site-ul respectiv apare doar data fabricației, care verifică existența parfumului la producător, dar nu menționează și în ce magazin a fost distribuit. În cazul acesta, cred că este destul de ușor să aplici o eticheta cu un cod original pe o sticlă reumplută. Voi ce părere aveți?

This entry was posted in Reviews and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to Parfumuri elefant.ro: fake sau nu?

  1. Pingback: Review: Parfumuri elefant.ro | Ana Christina

Leave a comment